Kondenzátory na zdrojové desce u reprobeden Genius 16W
Poznámky:
Zdrojová deska: KM 105˚C 33 uF 400 V 13x20 mm -
Ne to nejsou ony!!! https://www.capxongroup.com/files/KM_Series.pdf
podle katalogu 13x20mm Ir=
33 13x20mm 235 KM330M400I200A
. Ale v reálu je menší. Má menší Ir?
Je to výrobce Chengxing! (Logo: Chenqx)
Že by to byla tato stránka? Mám to
Někdo na netu tyto kondíky hodnotil:
"I've bought bags of Chengx/Chengxing capacitors and never had an issue
with them in the 5 or so years I've used them. Though, they may not be
the same ones you've used, since mystery meat Ebay caps can be branded
anything. I bought my stock all from one seller that I found to be
reliable, but unfortunately they stopped selling them late last year and
I couldn't find another supplier. They aren't the best, but they also
aren't the worst. I've used them in quite a few applications though and
haven't had issues with them failing yet."
"No matter what, I probably wouldn't use them in anything critical,
anything which undergoes any kind of stress, or anything which is
difficult to service. They definitely do fail (although not so often as
the ChongX fake/clone caps). They're like the low end of the cut rate,
although definitely better than absolute garbage caps. I think your time
is usually more valuable than the few cents you'll save, but even if
you want a more economical option there are much better choices
available."
Zdá se že Chengx má odlišné rozměry:
13x25 Ir=193
Koupil jsem k tomu ŠPATNOU součástku od Leaguer 33Uf/400v jediné co jsem našel v jejich katalogu 16×25 Ir=170 s nedostačujícím ripple přitom ta co jsem koupil má ještě menší 16x19.5 mm.
PANASONIC má 33uF/400V 16x25 Ir=600, životnost=5000h
78 ks - https://www.tme.eu/cz/details/eeueb2g330/elektrolyticke-kondenzatory-tht/panasonic/
Dále je na desce
2200uF/16V 10.5x20.5mm, podle toho katalogu pro Chengx Ir=641
PANASONIC má 12x25mm Ir=706 ale životnost 10 000 h
100uF/35V 6.3x12mm Ir=168
PANASONIC má 100uF/50V 8x11.5mm Ir=706, životnost 5 000 h
PANASONIC má 100uF/50V 8x11.5mm Ir=706, životnost 6 000 h
dva kusy za 50 kč tady.
100 uF FR series low ESR 8x11.5mm Ir=950 5ks za 46 Kč tady
220uF/16V 6.3x12mm (ten špatně přístupný co nejde přečíst) Ir=213
PANASONIC 2200uF/16v 12.5x25mm Ir=706 živ. 10 000 h
PANASONIC 220uF/na_25V 8x11.5mm Ir=125 živ. 5000
PANASONIC ale od 5ks! 220uF/na 35V 8x15mm Ir=197 živ. 10 000 odkaz
tady ale 50 Kč za dva kusy
Xenxing 4700uF/16 16x25mm Ir=1464
PANASONIC FK 4700uF/16V 112KČ! tady
12.5x40mm Ir=3010 živ. 5000h
18x20mm Ir=2640 živ. 5000h
PANASONIC FK 4700uF/25V
18x25 Ir=2850 živ. 5000h
PANASONIC 47uF/25 tady
Capxon: https://www.capxongroup.com/files/KM_Series.pdf
Komentáře
Okomentovat